top of page

Robin Thicke brengt nieuwe single ‘I Know What To Do’ uit

Robin Thicke keert terug met de release van zijn nieuwe single “I Know What To Do”. Hij is ook van plan om in februari 2025 een nieuw album uit te brengen.


Het nieuwe nummer biedt een mix van sexy R&B en soulvolle pop, en laat het kenmerkende geluid zien dat Thicke's plaats binnen de muziek heeft verstevigd. In een recent interview deelde Robin Thicke, die wordt beheerd door Roc Nation, een spannend moment uit het creatieve proces achter de track, waarbij hij onthulde dat hij het nummer naar Jay-Z had gestuurd voor feedback.


“Ik herinner me dat ik het record voor hem voelde. Ik stuur Jay zelden een plaat, maar ik had hier een gevoel bij, dus ik voelde het aan hem. Ik vroeg hem: ‘Is dit wat ik denk dat dit is?’ Hij zei: ‘Ja, dat is precies wat jij denkt dat het is (lacht).’ En hij stuurde mij ook een videoconcept. Schreeuw het uit naar Jay!” Thicke vertelde REVOLT | WBLS


Naast de nieuwe muziek is Thicke ook een van de juryleden van de populaire Fox TV Show, The Masked Singer,



en is hij momenteel op tournee met Boyz II Men.

댓글


discotrain18-10-24.jpg
bottom of page