top of page

R&B-zanger Ruben Studdard brengt op 1 november 2024 nieuwe kerst-EP "My Favorite Holiday" uit

"MY FAVORITE HOLIDAY", markeert Ruben Studdards allereerste kerstproject. De EP met vijf nummers wordt aan het grote publiek voorgesteld via de titeltrack, "My Favorite Holiday". De leadsingle verschijnt op vrijdag 25 oktober op uw favoriete streaming-/downloadplatform en de volledige EP, "My Favorite Holiday", stroomt op vrijdag 1 november door uw schoorsteen. Het project wordt uitgebracht onder Ruben Studdards nieuwe partnerschap met Origins|Hitmaker Music Group.


"Ik heb altijd al een kerstproject willen doen en om een ​​of andere reden werd het altijd op een laag pitje gezet. Ongeveer twee jaar geleden besloten mijn vriend, producer en M/D John Jackson en ik om te beginnen met de muziek en het te laten landen waar we klaar waren. Dus, twee jaar aan en uit, en nu hebben we deze EP", vermeldt Ruben Studdard. "Het proces van het opnemen van het project was leuk, maar ook erg nostalgisch. Ik ben opgegroeid met het zingen van veel van deze liedjes en het maakt me altijd blij om oude vakantieherinneringen op te halen," voegt hij toe.


De leadsingle, "My Favorite Holiday", is geschreven door Ruben Studdard, Romel Gibson en John Jackson en geproduceerd door John Jackson. "Het nummer is vrij vanzelfsprekend, Kerstmis is en zal altijd mijn favoriete feestdag zijn. We zaten erbij om het gevoel en de liefde te beschrijven die de feestdagen oproepen," deelt Ruben.



Comments


discotrain18-10-24.jpg
bottom of page