top of page

Na’J Tirique wil “opnieuw opstaan”

Chaos, onrust, disfunctie en liefdesverdriet: iedereen heeft die emoties wel eens meegemaakt en af ​​en toe vragen we ons af of er aan de andere kant geluk (of zelfs gezond verstand) op ons wacht. Uiteindelijk komen we erachter dat de enige manier om uit een storm te komen is om er dwars doorheen te ploeteren, wat Na'J Tirique wil doen in het zachte, midtempo anthem "Rise Again".


Na'J, geboren in Atlanta en al meer dan tien jaar bezig met zijn solosteraspiraties, gaat in zijn eerste single van zijn net uitgebrachte EP, R&B Avenue, over de nasleep van een onvermijdelijke breuk, maar de boodschap kan op elk dilemma in het leven worden toegepast: "Ik ben zo in de war met wat er aan de hand is, je hebt me nooit verteld wat ik verkeerd heb gedaan/Maar je blijft gewoon spelen en ik ga niet op je wachten." Zijn warme gezang, onderstreept met flarden synthesizer en talkbox, toont ook Na'J's vaardigheid en controle.


Langston Hughes zei ooit: "Voor mij is het leven geen kristallen trap geweest", maar de les is niet de zware klim, maar het bereiken van de bestemming. Overweeg om "Rise Again" toe te voegen aan je afspeellijst in afwachting van die splinterige trap, wetende dat Na'J's vocale en songwritingtalenten hem binnenkort op hetzelfde pad brengen... op weg naar de top.




Commentaires


discotrain18-10-24.jpg
bottom of page