top of page

John Oates geeft een voorproefje van zijn nieuwe album met geweldig duet.

John Oates (medeoprichter van het iconische poprockduo Hall & Oates) is verheugd om zijn nieuwe R&B soulsingle "Mending" met Devon Gilfillian aan te kondigen, die nu op alle platforms verkrijgbaar is.


Oates zegt: "Ik werd fan van Devon Gillfillian toen ik hem voor het eerst hoorde optreden in Nashville en voelde meteen de Philly-soul... we werden vrienden en dit nummer is het eerste dat we samen schreven. Mijn vrouw wilde helpen met wat inspiratie en trok die ochtend een willekeurige tarotkaart... het was 'MENDING; en we wisten allebei dat het onze songtitel zou worden... zo trots om met hem te creëren."


Devon zegt: "Als mede-Philly Native ben ik al zo'n grote fan van John Oates sinds ik me kan herinneren. Gelukkig zijn we allebei in Nashville beland op dit punt in ons leven. Ik wist al een tijdje dat hij in de stad was, maar ik was te verlegen om contact op te nemen. Gelukkig nam John een paar maanden geleden contact met me op en het was magisch. De eerste keer dat we samenkwamen om te schrijven, kregen we dit prachtige lied dat begon met een tarotkaart die Johns vrouw Aimee trok, en dat veranderde in dit prachtige verhaal van liefde en herstel. Het is zo inspirerend om met John te schrijven en ik voel me zo vereerd om met zo'n legende te zingen. Ik hoop dat "Mending" wat harten heelt en wat meer liefde laat gebeuren."


Het lied benadrukt het ongelooflijke talent van beide zangers om rhythm and blues te mengen door hun songwriting en vocale uitvoeringen. Hun naadloze harmonieën en expressieve levering creëren een boeiende sfeer die luisteraars aantrekt. Elke artiest brengt een unieke flair, versterkt de emotionele diepte van de teksten en laat tegelijkertijd hun individuele stijlen zien. Samen creëren ze een rijk tapijt van geluid dat niet alleen een eerbetoon is aan het genre, maar ook de grenzen ervan verlegt, waardoor het van begin tot eind een boeiende ervaring is.


Onlangs werd John Oates geëerd met de BMI Troubadour Award en hij kreeg de kans om samen met Devon op te treden tijdens dit speciale evenement.



Comments


discotrain18-10-24.jpg
bottom of page