top of page

Hil St. Soul is “klaar” met een slechte romance

Nu de herfst voor de deur staat, kijken sommige stellen uit naar lange wandelingen door gevallen bladeren, het delen van mokken pompoenkruiden en arm in arm tegen de eerste tekenen van kou. Anderen zijn het echter zat, te ver door en willen het blok ronddraaien voor een ander vooruitzicht - een sentiment dat Hil St. Soul tot leven brengt met een gekwelde, maar energieke afscheidsballade, "I'm Done."


Het doet denken aan een slow burner uit de jaren zeventig, maar barst van de stalen vastberadenheid en zelfzorg, het is weer een onweerstaanbare luisterervaring van producer Regi Myrix en de in het Verenigd Koninkrijk gevestigde soul-, gospel- en jazzzangeres Hilary Mwelwa, beter bekend als Hil St. Soul. Weelderige gelaagde achtergrondzang, die vertrouwde soepele sopraan en teksten die de ondergang van hun liefde beschrijven, zullen jullie helemaal in je gevoelens brengen, een fles bubbels kopen en klaar zijn om haar te helpen inpakken: "Ik weet dat ik mijn energie in jou heb gestoken, het is nooit wederzijds/je behandelt me ​​als een bijzaak, een tweede keus/ik hou genoeg van mezelf om de tafel te verlaten als respect niet langer wordt geserveerd, ik verdien ZO veel meer."


Ja, de winter komt eraan, maar voor sommige mensen is de kou al ingeslopen en is het tijd om op te warmen met een nieuwe partner (of alleen met die eerder genoemde fles). We hebben het allemaal meegemaakt, maar we zouden willen dat we toen de zwanenzang van Hil St. Soul hadden om de emotionele arbeid voor onze strijdlustige harten te doen. Maar wat je huidige relatiestatus ook is, je zult je ermee kunnen identificeren, genieten van Hils terugkeer en uiteindelijk meezingen... Ik bedoel, voor het geval dat toch?






コメント


discotrain18-10-24.jpg
bottom of page