top of page

Het Charlie Wilson & Marc Nelson duet dat iconisch zou moeten zijn

Hij is een van de grootste stemmen van een generatie. Zowel als leadzanger van The Gap Band als in een tweede act als soloartiest heeft Charlie Wilson de tijd getrotseerd, zijn muzikale smaak en zijn eigen persoonlijke demonen veranderd om een ​​all-timer te worden.


De legendarische Mr. Wilson maakte zijn doorbraak bij The Gap Band toen hij in 2000 het album Bridging The Gap uitbracht, een plaat die niet de glans kreeg die hij verdiende. Op deze plaat nam hij een aantal memorabele nummers op, waaronder onze nieuwste SoulTracks Lost Gem.


"For Your Love" bevatte AzYet-zanger Marc Nelson in een prachtig duet met oom Charlie. Op deze plaat legt een man zijn ziel bloot aan zijn geliefde en belooft hij alles te doen wat nodig is om haar in zijn leven te houden.


Zo blind was ik om niet te beseffen dat jij me nodig had.

Ik ben hier om je alles te proberen te geven, want jij hebt me laten zien.

Misschien zou ik huilen voor jouw liefde en misschien zou ik sterven voor jouw liefde.

Vertel me gewoon wat ik moet doen om het je te bewijzen. Ik meen het serieus, serieus


Bekijk hieronder “For Your Love” en geniet er nog een keer van… of voor de eerste keer.




Comentários


discotrain18-10-24.jpg
bottom of page