top of page

Heidi Tann en Kinsman Dazz Band verwarmen ons met “Island Summer”

Heidi Tann is een zangeres die moeilijk in een hokje te plaatsen is. Haar muziek raakt aan R&B, jazz, bossa nova en pop. En ze heeft het over de hele wereld uitgevoerd, van haar jeugd in de Filipijnen tot uitgebreide reizen om op te treden voor publiek overal.


"Mijn culturele erfgoed en mijn ervaring maken mij anders. Zelfs als ik deze nummers zing in mijn gekozen genre, zijn mijn FilAm-roots voelbaar in mijn voordracht en het gevoel en de toon van mijn nummers. De som van mijn ervaring stelt mij in staat om diepte te geven aan de nummers die ik zing."


Heidi brengt al die invloeden naar haar gloednieuwe single, waarop ze samenwerkt met de legendarische Kinsman Dazz Band. "Island Summer" is een nummer dat alle juiste plekken raakt voor zowel volwassen soul- als smooth jazzfans, met Heidi's warme vocalen die schitteren voor de on point band en Matt Horwich's expressieve saxofoon.


Het herfstweer buiten is misschien koel hier in Detroit, maar "Island Summer" is als een warme avondbries die ons voor de laatste keer dit jaar naar de oceaan transporteert. Bekijk hieronder de nieuwe van Heidi Tann.



Comments


discotrain18-10-24.jpg
bottom of page