top of page

Geneva Renee geeft een “Tender Kiss”

"When you know, you know" is een uitspraak die vaak wordt gedaan over liefde en aantrekkingskracht. "Your Tender Kiss", het nieuwe nummer van Geneva Renée, gaat over hoe je weet dat het gevoel dat je voelt echt is.


Renée zingt over een man die geen woorden nodig heeft om haar het hof te maken. In plaats daarvan onthult één gepassioneerde daad de diepte van zijn liefde voor haar. Dit is een thema dat muzikaal is onderzocht door andere zangers en zanggroepen. Renée, samen met producer David P. Stevens en saxofonist Marqueal Jordon, gaven hun eigen speciale draai aan dit nummer dat doet denken aan de sensuele, jazz-geïnfuseerde Quiet Storm-jams uit de jaren 80.


Renée's verleidelijke vocalen voegen een element van passie toe aan dit nummer over een vrouw die liever wordt getoond dan verteld. Jordans creativiteit op de sax geeft het nummer een jazzy element. Renée merkte op dat Stevens zei dat het doel was om een ​​verhaal te creëren voor de luisteraar, en hij vroeg Renée om te denken aan die ene man die haar passies kon aanwakkeren door zijn aanwezigheid, zijn aanraking, zijn kus.


"Toen ik alleen was, vroeg ik me altijd af wat deze man voor me voelde, maar elk moment dat we samen waren, reageerde mijn lichaam onmiddellijk op zijn aanraking, en ik wist dat onze chemie dieper ging dan woorden ooit konden uitdrukken," zei Renée.


Bekijk hier de video voor "Your Tender Kiss" van Geneva Renée.




Commentaires


discotrain18-10-24.jpg
bottom of page