top of page

Dionne Warwick krijgt New Jersey Street naar haar vernoemd


Warwick is net zo blij met de erkenning. "Ik vergat het bijna te vertellen. Mijn geboorteplaats zal op 11 oktober een straat naar mij vernoemen in het stadhuis van East Orange. Dit meisje uit Jersey is zo blij en dankbaar!" schreef de vijfvoudig Grammy-winnende zangeres op X (voorheen bekend als Twitter).


Warwick, een huidige inwoner van South Orange, New Jersey, heeft haar naam elders in de gemeenschap waar ze is geboren en getogen, erkend.


Het Dionne Warwick Institute of Entrepreneurship and Economics is gevestigd aan Central Avenue in East Orange. De magneetschool, voorheen bekend als Lincoln School, werd in 1997 vernoemd naar Warwick en het is ook de school waar ze een aantal jaar geleden naar school ging.


In ander nieuws heeft Warwick dit jaar nog andere onderscheidingen in petto, naast haar opmerkelijke lofbetuigingen van SoundExchange, de Kennedy Center Honors en Urban One in het afgelopen jaar.


Warwick is net zo blij met de erkenning. "Ik vergat het bijna te vertellen. Mijn geboorteplaats zal op 11 oktober een straat naar mij vernoemen in het stadhuis van East Orange. Dit meisje uit Jersey is zo blij en dankbaar!" schreef de vijfvoudig Grammy-winnende zangeres op X (voorheen bekend als Twitter).


Warwick, een inwoner van South Orange, New Jersey, heeft haar naam ook oudsten in de gemeenschap waar ze is geboren en getogen, herkend.


Het Dionne Warwick Institute of Entrepreneurship and Economics is gevestigd aan Central Avenue in East Orange. De magneetschool, voorheen bekend als Lincoln School, werd in 1997 naar Warwick overgenomen en het is ook de school waar ze een aantal jaar geleden naar school ging.


In ander nieuws heeft Warwick dit jaar nog andere onderscheidingen in petto, naast haar opmerkelijke lofbetuigingen van SoundExchange, de Kennedy Center Honours en Urban One in het afgelopen jaar.




Comentarios


discotrain18-10-24.jpg
bottom of page