top of page

Dewi Moonen - Komen en gaan

Dewi Moonen komt uit Tilburg en geboren in Goirle is nu 4 jaar bezig en zij wil graag grotere podiums bereiken, en haar muziek overal laten horen. Een tijdje geleden kwam mijn 1e single uit “Zonder het te weten” die erg goed aansloeg vertelde Dewi.


Daarna ging ik weer na Richard Pot om een nieuw liedje te gaan maken en hier is dan mijn 2e single getiteld “Komen en gaan” die vanaf vandaag overal te beluisteren is op alle muziek en video platforms in Nederland en Belgie. Deze nieuwe single “Komen en gaan” is wel een liedje dat op Dewi haar lijf geschreven is… vroeger was Dewi haar hobby al zingen, maar door haar vriend Corne Delanos is zij in dit vak beland en daar is Dewi nog steeds heel trots op!


Elke keer als ik het podium betreed ben ik trots dat de mensen dansen en zingen op mijn muziek, maar ik heb er ook hard voor moeten werken voor waar ik nu sta, aldus Dewi Moonen.



Comments


discotrain18-10-24.jpg
bottom of page