top of page

Charlie Pace - Desert Milk Psychosis

Hey! Ik ben Charlie:) Ik maak al muziek om de wereld om me heen te begrijpen en te interpreteren sinds ik me kan herinneren. Ik vertel veel verhalen uit mijn leven en ik wil alleen maar dat muziek de beste manier blijft voor ons allemaal om verbinding te maken. Ik hoop dat je iets vindt om van te genieten, te bekritiseren of te bevragen in alles wat ik heb gemaakt. Dit is een project dat mijn hele leven zal duren om te voltooien. Ik ben hier om mijn imperfecties te voelen en te bestaan ​​terwijl ik groei als persoon, als artiest en als muzikant. De manier waarop ik het allemaal heb verwerkt, is gedocumenteerd door hoe ik ervoor heb gekozen om mijn tijd te decoreren, bedankt dat je me iets van jou hebt gegeven.

 




コメント


discotrain18-10-24.jpg
bottom of page