top of page

Bri Babineaux is “Confident” in een nieuw, hot nummer

"Confident", het nieuwe nummer van gospelartiest Bri Babineaux, is een herinnering dat het zelfvertrouwen van een christen gebaseerd is op vertrouwen in God. "Confident" is een uptempo loflied van een artiest die de stuiterende boom-bat van hiphop-doordrenkte R&B combineert met krachtige boodschappen die stevig geworteld zijn in de Bijbel.


Dat verklaart waarom Babineaux de oren heeft veroverd van hiphop-grootheden als Kanye en Drake. Ze heeft ook de oren van muziekfans geboeid, zoals blijkt uit de meer dan 200 miljoen keer dat haar muziek is gestreamd sinds ze op het toneel verscheen.


"Confident" is een assertief volkslied dat de boodschap overbrengt dat gelovigen in Christus sterk kunnen staan, ongeacht de omstandigheden, omdat ze weten dat de Bijbelse beloften voor hen zijn. "Confident" is een nummer dat gelovigen kunnen spelen als "het leven leeft", zoals ze zingt. Soms heeft zelfs de sterkste gelovige een herinnering nodig dat God je heeft, en Babineaux' nieuwste is er een die mensen in die onzekere tijden kunnen herhalen.


Babineaux maakt persoonlijke en artistieke veranderingen door, dus de boodschap in "Confident" is ook een beetje zelftherapie: "Ik ben op een plek die zowel eng als opwindend is. Aan de ene kant ben ik hier alleen, maar aan de andere kant, met God ben ik nooit alleen. Ik verken gewoon nieuwe kansen. Ik daag mezelf uit als kunstenaar, ik ben bezig met wat ondernemingen en ik voed ook mijn zoon Eli op. Ik kom er gewoon achter terwijl ik bezig ben en ik heb er vertrouwen in dat God me steunt en mijn pad uitstippelt."


Bekijk het nummer en de bijbehorende video hier.



Comments


discotrain18-10-24.jpg
bottom of page