top of page

&B-zangeres Mariah. brengt nieuwe ballad "Hold On Me" uit met Raheem DeVaughn op 25 oktober 2024



MARIAH. (met een punt) keert sterker dan ooit terug naar de muziekscene na een korte pauze in de industrie. Precies op tijd voor het cuffing-seizoen brengt ze de zwoele ballad "Hold On Me" uit met The Love King of R&B, Raheem DeVaughn. Dit is een samenwerking die in de hemel is gemaakt en die muziekliefhebbers in het buitenland niet snel zullen vergeten. De single verschijnt wereldwijd op vrijdag 25 oktober via Mariah.'s nieuwe labelpartnerschap met Origins | Hitmakers Music Group en haar eigen label, Breaking Dawne Entertainment.


"Hold On Me" is geschreven door Mariah. en Raheem DeVaughn en geproduceerd door Eddie Spencer en Brekiscus-Hollywood Jackson voor Quest Productions. "Dit prachtige nummer dient als een hymne over liefde en perspectief. Liefde kan krachtige effecten hebben op de geest, het hart en het lichaam; het creëert een onontkoombare omhelzing. De persoon wordt als een energiepakket: opladen en verheffen van zijn/haar beoogde doel,” vermeldt Mariah.. “Ik voel me echt vereerd en dankbaar dat ik heb mogen samenwerken met de liefdeskoning zelf, Raheem DeVaughn. Dit is een droom die uitkomt en woorden zijn niet genoeg,” voegt ze toe.


MARIAH. is een actieve partner van St. Jude Children’s Research Hospital ter ondersteuning van hun “Love Music Stop Cancer”-campagne om bewustzijn en fondsen te werven om levens te redden via het initiatief #MusicGives. #LoveMusicStopCancer. Mariah. staat sterk in haar geloof in God en als NICU-verpleegkundige en trots lid van Zeta Phi Beta Sorority Incorporated gelooft ze in nooit opgeven. “Neem nooit genoegen met minder dan omdat Hij je voor meer heeft geschapen…” Mariah.

Comments


discotrain18-10-24.jpg
bottom of page